Eigenlijk had hier al maanden geleden moeten staan: “De website is klaar!” Maar zoals zo vaak vliegt de tijd weer voorbij en voordat je het weet is het zover, dat je aan de vooravond van je vertrek staat. Lang was het plan, dat ik de website zelf zou bouwen, vandaar ook, dat ik al jaren geleden de domeinnaam www.knak.nl (die naam leg ik later nog wel eens uit) heb gereserveerd. Dankzij de hulp van Daniël Hoitink (hoitinkfotografie.nl) is het nu toch gelukt. […]
sep
07
Lees de reactie(s)(10)
sep
05
Is de kreet “Open Huis” eigenlijk wel passend voor een M.A.N. 8.136? Strikt genomen misschien niet, maar omdat wij het zien als ons tweede huis, waarin we de komende jaren de winters gaan doorbrengen, is het toch ook een beetje een “huis”. In ieder geval voor ons. […]
